آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

معرفی منابع و جزوات آموزشی کنکور درس ریاضی پایه دهم | 09128262895


آموزشگاه کنکور، معرفی منابع و جزوات آموزشی کنکور درس ریاضی پایه دهم کنکور در آموزشگاه بارمان کنکور

اساتید مجرب: اساتید مجرب و برجسته ی ما در بارمان کنکور با تعهد و اشتیاق به کار خود، دانش و تجارب خود را به شما منتقل می کنند.

 .

اولین منبع آموزشی که می‌تواند برای دانش‌آموزان مفید واقع شود، کتاب‌های درسی است. درس ریاضی پایه دهم، شامل مباحثی از جمله اعداد حقیقی، ژئومتری، آلژبرا، آمار و احتمال و... می‌باشد. بهترین کتاب‌های درسی برای این درس، کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات علمی و فرهنگی، پدیدآوران، آییژ، آوای نور، تیسا، سخن، دانش آریا و مهرداد می‌باشد. همه‌ی این کتاب‌ها، در کنار اینکه با درجه‌ی سختی و پیچیدگی آزمون کنکور همخوانی دارند، تصاویر و نمودارهای زیبا و واضحی را ارائه می‌دهند و توضیحاتی جامع و واضح درباره‌ی مباحث را ارائه می‌کنند.

 .

علاوه بر کتاب‌های درسی، جزوات آموزشی نیز از منابع مهم درس ریاضی پایه دهم محسوب می‌شوند. بارمان نیز با همکاری با اساتید و متخصصان در حوزه‌ی تدریس کنکور، جزوات آموزشی برای این درس را تهیه کرده است. این جزوات، دارای تست‌های متنوع و گوناگون، سوالات تستی، تشریح مفهوم مباحث و راهنمایی درباره‌ی نکات مهم از هر فصل هستند. همچنین، برخی از جزوات دارای راهنمای حل تمرینات همراه با توضیحات کامل و جزئیات فرایند حل آن‌ها می‌باشند. این جزوات علاوه بر اینکه به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا نکات مهم و درست را درک کنند، به راحتی می‌توانند از آن‌ها در زمان مرور و تمرین کمک بگیرند.

 آموزشگاه کنکور بارمان

همچنین، بارمان برای این درس، کلاس‌های آنلاین و آموزشگاه کنکور را در نظر گرفته است. در این کلاس‌ها، دانش‌آموزان با استفاده از تکنیک‌های جدید و روش‌های موثر تدریس، نکات مهم را با تکرار و تمرین دقیق تربیت می‌کنند و با استفاده از تست‌های متنوع و منحصر‌به‌فرد، می‌توانند تنها با دوره‌ی کلاس، به موفقیت در آزمون کنکور رسید.

 .

در نهایت، باید یادآوری کرد که برای موفقیت در آزمون کنکور، به همراه استفاده از منابع و جزوات آموزشی، نیاز به تکرار و تمرین مکرر مباحث دارید. برای این کار، با استفاده از تست‌های منتشر شده توسط بارمان و دیگر ناشران معتبر، می‌توانید تا حد ممکن از خود برای آزمون کنکور آماده تر شوید. درکترین هم، بهترین شانس را برای موفقیت در کنکور دارید.

منابع آموزشی جامع: بارمان کنکور از منابع آموزشی جامع و به روز استفاده می کند که به طور خاص برای کنکور سراسری طراحی و تدوین شده اند.

 .

برخی دیگر از خدمات موسسه آموزشی بارمان کنکور(آموزش دروس کنکور):

  • آموزشگاه کنکور،کارگاه تقویت پایه هندسه 1 پایه دهم کنکور و آمادگی برای حل تست های دشوار
  • آموزشگاه کنکور،آموزش تست زنی کنکور درس زیست شناسی 3 پایه دوازدهم
  • آموزشگاه کنکور،انتخاب رشته و برنامه ریزی تحصیلی با مشاوره تحصیلی کنکور
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته هنرهای چند رسانه ای
  • آموزشگاه کنکور،آموزش مفهومی و کاربردی درس زیست شناسی 3 پایه دوازدهم کنکور
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته زبان و ادبیات عربی

و صدها خدمات دیگر در حوزه آموزش کنکور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

بارمان کنکور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربی، پلاک 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ایمیل: info@barmanacademy.org
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد