آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

آموزش آنلاین کنکور درس هندسه 3 پایه دوازدهم | 02144026257

آموزشگاه کنکور،آموزش آنلاین کنکور درس هندسه 3 پایه دوازدهم در آموزشگاه بارمان کنکور

بارمان کنکور، با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خانواده ها، تسهیلات ویژه ای را برای دانش آموزان مستعد در نظر گرفته است!

 .

در آموزشگاه بارمان کنکور اهمیت آزمون کنکور و تاثیر آن بر آینده دانش آموز را درک می کنیم. هدف ما این است که ابزارها و منابع لازم را برای موفقیت در این آزمون بسیار رقابتی در اختیار دانش آموزان قرار دهیم. در نتیجه، ما یک پلتفرم آموزش آنلاین به طور خاص برای دانش آموزانی که برای آزمون کنکور آماده می شوند، ایجاد کرده ایم.

 .

یکی از موضوعات چالش برانگیز در آزمون کنکور رشته هندسه است. این موضوع مستلزم آن است که دانش آموزان درک قوی از اشکال، زوایا و توانایی به کارگیری اصول هندسی در حل مسئله داشته باشند. سال سوم دبیرستان زمان بسیار مهمی برای دانش آموزان است تا مهارت های هندسه خود را تقویت کنند و پلت فرم یادگیری آنلاین ما منابع جامعی را برای دانش آموزان ارائه می دهد.

 آموزشگاه کنکور بارمان

اساتید مجرب و متعهد هندسه ما یک برنامه درسی ساختاریافته و جامع ایجاد کرده اند که تمامی مباحث ضروری برای آزمون کنکور را پوشش می دهد. خواه مثلث، دایره یا اشکال سه بعدی باشد، درس های آنلاین ما توضیحات و استراتژی های عمیقی را برای نزدیک شدن به انواع مختلف مسائل هندسه ارائه می دهد. ما همچنین سوالات تمرینی را بعد از هر درس ارائه می‌کنیم و به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهیم که درک خود را ارزیابی کرده و زمینه‌هایی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کنند.

 .

آنچه ما را از سایر موسسات آمادگی کنکور متمایز می کند، استفاده از فناوری برای تقویت یادگیری است. پلتفرم آنلاین ما ویدیوهای تعاملی، انیمیشن ها و آزمون های مجازی را ارائه می دهد که یادگیری هندسه را سرگرم کننده و جذاب می کند. ما می‌دانیم که دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی از سخنرانی‌های سنتی با قلم و کاغذ خسته شوند، بنابراین ما این عناصر تعاملی را برای حفظ انگیزه و علاقه آنها به موضوع در نظر گرفته‌ایم.

 .

پلت فرم یادگیری آنلاین ما همچنین انعطاف پذیری را ارائه می دهد و به دانش آموزان امکان می دهد در هر زمان و از هر مکان به درس ها و تمرین سوالات دسترسی داشته باشند. این ویژگی به ویژه برای دانش‌آموزانی که برنامه‌های شلوغ دارند مفید است، زیرا می‌توانند با سرعت خود مطالعه کنند و هر چند بار که نیاز دارند، درس‌ها را مرور کنند.

 آموزشگاه کنکور بارمان

همچنین در آموزشگاه بارمان کنکور متوجه شده ایم که هر دانش آموز دارای سبک ها و توانایی های متفاوتی در یادگیری است. بنابراین، ما از طریق جلسات آنلاین یک به یک با اساتید خود، پشتیبانی شخصی را از دانش آموزان خود ارائه می دهیم. این جلسات به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا سؤال بپرسند، تردیدها را روشن کنند و بازخورد فردی دریافت کنند، که برای بهبود مهارت‌های هندسی آنها بسیار مهم است.

 .

علاوه بر پلتفرم آنلاین ما، کلاس‌های زنده را نیز ارائه می‌کنیم، که در آن دانش‌آموزان می‌توانند با اساتید و همسالان خود در زمان واقعی تعامل داشته باشند. این کلاس ها همکاری را تشویق می کند و به دانش آموزان کمک می کند تا برای امتحان کنکور در یک محیط امتحانی شبیه سازی شده آماده شوند.

 .

در خاتمه می توان گفت که هندسه یکی از دروس چالش برانگیز در آزمون کنکور است و دانش آموزان برای موفقیت باید در این درس پایه ای قوی داشته باشند. در مؤسسه آموزشگاه کنکور بارمان، پلتفرم آموزش آنلاین هندسه ما منابع جامع، پشتیبانی شخصی و تجربه یادگیری جذاب را ارائه می دهد و آن را به مکانی عالی برای دانش آموزان برای آماده شدن برای آزمون کنکور تبدیل می کند. امروز به ما بپیوندید و بهترین عکس خود را در کنکور ارائه دهید!

همین امروز با بارمان کنکور تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ی رایگان ما بهره مند شوید!

 آموزشگاه کنکور بارمان

برخی دیگر از خدمات موسسه آموزشی بارمان کنکور(آموزش دروس کنکور):

  • آموزشگاه کنکور،آموزش کنکور فیزیک پایه دوازدهم
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته اقتصاد کشاورزی
  • آموزشگاه کنکور،رتبه برتر کنکور در دسترس شماست!
  • وبینار آموزش ریاضی مبحث دهم فصل چهارم: تابع
  • آموزشگاه کنکور،وبینار تست زنی کنکور درس ریاضی پایه دوازدهم
  • آموزشگاه کنکور،کارگاه آزمون آزمایشی کنکور درس ریاضی پایه دهم
  • وبینار آموزش فیزیک پرسش ها و مسئله های فصل
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته مهندسی عمران

و صدها خدمات دیگر در حوزه آموزش کنکور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

بارمان کنکور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربی، پلاک 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ایمیل: info@barmanacademy.org
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد