آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

وبینار آموزش جامع حسابان 2 پایه دوازدهم | 09128262895


آموزشگاه کنکور، وبینار آموزش جامع حسابان 2 پایه دوازدهم کنکور در آموزشگاه بارمان کنکور

محیطی آموزشی پویا و شاد در بارمان کنکور، انگیزه و اشتیاق شما را برای یادگیری افزایش می دهد!

کنکور یکی از مهم ترین امتحانات ایران است که سرنوشت هزاران دانش آموزی را که آرزوی ادامه تحصیل دارند تعیین می کند. این آزمون از سه موضوع اصلی تشکیل شده است. ریاضی، فیزیک و شیمی. در حالی که هر سه موضوع به یک اندازه مهم هستند، ریاضی اغلب برای دانش آموزان چالش برانگیزترین است.

 .

ما در آکادمی بارمان کنکور استرس و فشاری که دانش آموزان هنگام آماده شدن برای کنکور با آن مواجه می شوند را درک می کنیم. به همین دلیل است که ما یک وبینار آنلاین طراحی کرده‌ایم تا دانش‌آموزان را با بررسی عمیق ریاضیات پیشرفته، به‌ویژه موضوعات تحت پوشش در کلاس دوم دبیرستان را هدف قرار دهیم.

 آموزشگاه کنکور بارمان

این وبینار توسط اساتید مجرب و مجربی که در زمینه ریاضی سرآمد بوده اند برگزار می شود. آنها از روش ها و تکنیک های مختلف تدریس استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که دانش آموزان به طور کامل مفاهیم را درک می کنند و به خوبی برای امتحان آماده هستند. این جلسات به موضوعاتی مانند جبر، مثلثات، هندسه و حساب دیفرانسیل و انتگرال می پردازد.

 .

علاوه بر بررسی دقیق هر موضوع، وبینار همچنین شامل تست‌های تمرینی و آزمون‌هایی برای ارزیابی درک و پیشرفت دانش‌آموزان خواهد بود. این در شناسایی زمینه هایی که دانش آموزان نیاز به تمرکز بیشتر و پیشرفت دارند بسیار مفید خواهد بود. اساتید همچنین نکات و ترفندهایی را برای حل سریع و کارآمد مشکلات پیچیده ارائه می دهند و در زمان گرانبها در طول امتحان صرفه جویی می کنند.

 .

یکی از مزایای اصلی وبینار ما، فرمت آنلاین آن است که به دانشجویان اجازه می دهد تا از راحتی در خانه خود در آن شرکت کنند. این امر نیاز به رفت و آمد به کلاس فیزیکی را از بین می برد و در زمان و انرژی صرفه جویی می کند. همچنین به دانش آموزان انعطاف پذیری می دهد تا برنامه مطالعه خود را مدیریت کنند و در صورت نیاز به جلسات قبلی برگردند.

 .

علاوه بر این، پلتفرم آنلاین ما به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا سؤال بپرسند و با اساتید تعامل داشته باشند و تجربه یادگیری را جذاب‌تر و مؤثرتر کند. دانش آموزان همچنین به ضبط جلسات دسترسی خواهند داشت که می توانند در هر زمان به آن مراجعه کنند.

 .

در آکادمی بارمان کنکور، ما معتقدیم که هر دانش آموزی با راهنمایی و منابع مناسب، پتانسیل برتری در کنکور را دارد. به همین دلیل است که ما هزینه وبینار خود را مقرون به صرفه نگه داشته ایم و آن را برای طیف وسیع تری از دانشجویان قابل دسترس کرده ایم.

 .

در خاتمه، اگر شما یک دانش آموز ارشد هستید که برای کنکور آماده می شوید و نیاز به بررسی جامع ریاضیات پیشرفته دارید، در وبینار آنلاین ما در آکادمی بارمان کنکور همراه ما باشید. اساتید مجرب و برنامه درسی جامع ما ابزار و دانش لازم را برای گذراندن بخش ریاضی امتحان در اختیار شما قرار می دهند. این فرصت را برای افزایش شانس موفقیت در کنکور از دست ندهید. اکنون ثبت نام کنید و جایگاه خود را در وبینار ما ایمن کنید!

با برنامه ریزی دقیق، مطالعه ی هدفمند و استفاده از منابع آموزشی مناسب در بارمان کنکور، به موفقیت در کنکور دست پیدا کنید!

 .

برخی دیگر از خدمات موسسه آموزشی بارمان کنکور(آموزش دروس کنکور):

  • آموزشگاه کنکور،معرفی منابع و جزوات آموزشی کنکور درس هندسه 3 پایه دوازدهم کنکور
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته ژئومورفولوژی
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته کاردان فنی برق
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته زیست‌شناسی
  • آموزشگاه کنکور، شیمی کنکور: یادگیری عمیق مفاهیم و تسلط بر تست ها
  • وبینار آموزش فیزیک مبحث شارهٔ در حرکت و اصل برنولی

و صدها خدمات دیگر در حوزه آموزش کنکور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

بارمان کنکور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربی، پلاک 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ایمیل: info@barmanacademy.org
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد