آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

کارگاه تقویت پایه ریاضی پایه دهم کنکور و آمادگی برای حل تست های دشوار | 09128262895


آموزشگاه کنکور، کارگاه تقویت پایه ریاضی پایه دهم کنکور و آمادگی برای حل تست های دشوار در آموزشگاه بارمان کنکور

هزاران دانش آموز موفق با بارمان کنکور به دانشگاه های برتر راه یافته اند!

 .

آموزشگاه کنکور بارمان وقف کمک به دانشجویانی مانند شما برای رسیدن به رویای خود برای پذیرش در دانشگاه مورد نظرشان است. ما دوره ها، کارگاه ها و آموزش های ویژه ای را برای کمک به شما در آزمون کنکور با تمرکز ویژه بر تقویت مهارت های ریاضی ارائه می دهیم.

 .

یکی از پرطرفدارترین دروس ما کلاس "مبانی ریاضی کنکور" برای دانش آموزان پایه دهم است. این دوره برای ایجاد پایه ای قوی برای دانش آموزانی طراحی شده است که ممکن است در گذشته با ریاضیات مشکل داشته باشند. اساتید با تجربه ما از روش های تدریس تعاملی استفاده می کنند و توجه شخصی به هر دانش آموز ارائه می دهند و اطمینان حاصل می کنند که آنها مفاهیم را به طور کامل درک می کنند. در پایان این دوره، دانش آموزان به اصول پایه ریاضی بهتر پی برده و به راحتی می توانند مسائل را حل کنند.

 بارمان کنکور

اما این همه ماجرا نیست. ما همچنین کارگاهی را ارائه می دهیم که به طور خاص روی حل مسائل دشوار ریاضی در آزمون کنکور متمرکز است. این کارگاه برای همه دانش آموزان بدون در نظر گرفتن سطح معدل آزاد است و به ویژه برای کسانی که قبلا در آزمون شرکت کرده اند و می خواهند نمره خود را ارتقا دهند مفید است. اساتید ما دانش آموزان را از طریق مسائل چالش برانگیز مختلف راهنمایی می کنند و به آنها نکات و ترفندهایی برای حل کارآمد آنها می دهند. آنها همچنین اشتباهات رایج و نحوه اجتناب از آنها را پوشش می دهند و به دانش آموزان کمک می کنند تا از از دست دادن امتیازات غیر ضروری در امتحان جلوگیری کنند.

 .

در آموزشگاه کنکور بارمان می دانیم که حل سریع و دقیق مسائل ریاضی برای موفقیت در آزمون کنکور بسیار مهم است. به همین دلیل است که برای ارزیابی پیشرفت دانش آموزان، آزمون های تمرینی منظم را در برنامه درسی خود گنجانده ایم. این تست‌ها برای شبیه‌سازی امتحان واقعی و کمک به دانش‌آموزان در ایجاد سرعت و دقت طراحی شده‌اند. اساتید ما بازخورد دقیقی را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند و نقاط قوت و زمینه‌های بهبود آنها را برجسته می‌کنند، که سپس می‌توان در کلاس‌های آینده به آنها پرداخت.

 .

ما علاوه بر دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، منابع و مطالبی را نیز برای کمک به دانش‌آموزان برای مطالعه خود ارائه می‌دهیم. کتابخانه ما دارای طیف گسترده ای از کتاب های آمادگی آزمون کنکور، آزمون های گذشته و راهنمای مطالعه است که دانش آموزان می توانند آنها را به امانت بگیرند یا در آکادمی استفاده کنند. ما همچنین یک اتاق مطالعه داریم که دانش آموزان می توانند در آن بیایند و در محیطی بدون حواس پرتی مطالعه کنند.

 بارمان کنکور

اما همه چیز درس خواندن نیست. ما همچنین به ارائه یک آموزش جامع اعتقاد داریم و فعالیت های فوق برنامه ای مانند مناظره، سمینارها و کارگاه های سخنرانی عمومی را ارائه می دهیم. این فعالیت‌ها نه تنها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا اعتماد به نفس و مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنند، بلکه به آنها استراحتی از روال مطالعه دقیق خود می‌دهند.

 .

ما در آکادمی کنکور خود متعهد هستیم که به دانش آموزان کمک کنیم تا تمام ظرفیت های خود را به دست آورند و در آزمون کنکور موفق شوند. اساتید مجرب ما، روش های تدریس تعاملی و توجه شخصی ما را به بهترین انتخاب برای دانش آموزان آماده برای این امتحان مهم تبدیل می کند. پس چرا صبر کنیم؟ به آموزشگاه کنکور بارمان بپیوندید تا به شما کمک کنیم تا به اهداف خود برسید!

شهریه ی مقرون به صرفه و شرایط پرداخت اقساطی در بارمان کنکور!

 

بارمان کنکور - آموزش کنکور - آموزشگاه کنکور بارمان - آموزشگاه گمگور

برخی دیگر از خدمات موسسه آموزشی بارمان کنکور(آموزش دروس کنکور):

  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته فناوری اطلاعات سلامت
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته اتاق عمل
  • آموزشگاه کنکور،کارگاه آموزشی رازهای موفقیت در حل مسائل هندسه 1 پایه دهم کنکور
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته مهندسی ماشین‌های کشاورزی
  • وبینار آموزش ریاضی، هندسه مبحث عکس گزارههای شرطی و گزاره های دوشرطی
  • آموزشگاه کنکور،آموزش کنکور زیست شناسی 3 پایه دوازدهم
  • وبینار آموزش فیزیک مبحث ویژگی های فیزیکی مواد در مقیاس نانو
  • وبینار آموزش ریاضی مبحث فصل پنجم: داده ها

و صدها خدمات دیگر در حوزه آموزش کنکور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

بارمان کنکور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربی، پلاک 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ایمیل: info@barmanacademy.org
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد