آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

کارگاه آزمون آزمایشی کنکور درس هندسه یازدهم


آموزشگاه کنکور، کارگاه آزمون آزمایشی کنکور درس هندسه 2 پایه یازدهم در آموزشگاه بارمان کنکور

همین امروز با بارمان کنکور تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ی رایگان ما بهره مند شوید و آینده ی تحصیلی خود را به دست متخصصان بسپارید!

.

آموزشگاه بارمان کنکور، یکی از معتبرترین و پر طرفدارترین آموزشگاه‌های کنکور در ایران است. این آموزشگاه با داشتن اساتید باتجربه و دقیق و با بهره‌گیری از روش‌های مدرن و موثر در تدریس، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بین دانش‌آموزان کسب کند. یکی از کارگاه‌های آماده‌سازی کنکور این آموزشگاه، کارگاه آزمون آزمایشی کنکور درس هندسه 2 پایه یازدهم است.

.

در این کارگاه، دانش‌آموزان با برگزاری آزمون آزمایشی کنکور درس هندسه 2 پایه یازدهم، از نزدیک با ساختار و نحوه‌ی بخش آزمایشی کنکور آشنا می‌شوند. این بخش از آزمون، درسی است که وزارت بهداشت برای دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید با موضوع‌های جدید تغییراتی کرده است. به همین دلیل، آشنایی دقیق با این درس و مسائل و چالش‌های آن، برای دانش‌آموزان بسیار ضروری است.

.

با شرکت در کارگاه آزمون آزمایشی کنکور درس هندسه 2 پایه یازدهم در آموزشگاه بارمان کنکور، دانش‌آموزان می‌توانند با سوالات و مباحث این درس درآموزش و پرسش بانک کنکور آشنا شوند. این بانک شامل سوالاتی است که قبلا در آزمون‌های کنکور استفاده شده‌اند و احتمال بالایی دارد که در آزمون امسال هم تکرار شوند. بنابراین، برای دانش‌آموزان، حل کردن این سوالات، می‌تواند به عنوان یک آزمون آزمایشی ارزشمند برای آماده‌سازی درست تر در راه حل مسائل درس هندسه 2 باشد.

.

کارگاه آزمون آزمایشی کنکور درس هندسه 2 پایه یازدهم در آموزشگاه بارمان کنکور، با هدف آشنایی دقیق دانش‌آموزان با تغییرات اخیر و مباحث مهم این درس، برگزار می‌شود. همچنین، اساتید این کارگاه با ارائه راهکارها و نکات مهم در حل مسائل هندسه 2، سعی می‌کنند تا دانش‌آموزان را برای حضور در آزمون کنکور آماده کنند. این کارگاه در قالب جلسات گروهی با حضور دانش‌آموزان و اساتید رشته ریاضی و هندسه برگزار می‌شود و برای دانش‌آموزان فرصت مناسبی برای پرسش و پاسخ و تمرین سوالات فراهم می‌کند.

.

از آنجایی که آزمون کنکور یک فرآیند پر استرس و طاقت‌فرسایی برای دانش‌آموزان است، شرکت در کارگاه‌های آماده‌سازی از جمله کارگاه آزمون آزمایشی کنکور درس هندسه 2 پایه یازدهم در آموزشگاه بارمان کنکور، می‌تواند به دانش‌آموزان کمک بسیاری در حل مسائل و درک مباحث درسی کند. به همین دلیل، توصیه ما به دانش‌آموزانی است که در حال آماده‌سازی برای کنکور هستند، شرکت در این کارگاه‌ها را در جدول آماده‌سازی خود قرار دهند.

بارمان کنکور، همراه شما تا رسیدن به موفقیت در کنکور!

.

برخی دیگر از خدمات موسسه آموزشی بارمان کنکور(آموزش دروس کنکور):

  • آموزشگاه کنکور،وبینار آموزش جامع شیمی پایه یازدهم کنکور
  • آموزشگاه کنکور،تکنیک های حل سریع و تست زنی اصولی در درس ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم کنکور
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته پدافند جنگ‌های میکروبی
  • وبینار آموزش ریاضی دهم مبحث تابع ( اعمال بر روی تابع )
  • وبینار آموزش ریاضی دهم مبحث داده ها
  • وبینار آموزش فیزیک مبحث خطوط میدان الکتریکی

و صدها خدمات دیگر در حوزه آموزش کنکور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

بارمان کنکور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربی، پلاک 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ایمیل: info@barmanacademy.org
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد