آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

آموزشگاه کنکور

تدریس دروس تخصصی کنکور

مشاوره انتخاب رشته و هدایت تحصیلی | 02144026257


آموزشگاه کنکور، مشاوره انتخاب رشته و هدایت تحصیلی در آموزشگاه بارمان کنکور

بارمان کنکور، همراه شما تا رسیدن به موفقیت در کنکور!

 .

ما در بارمان استرس و سردرگمی ناشی از آمادگی برای کنکور دانشگاه و انتخاب رشته را درک می کنیم. به همین دلیل است که ما هم خدمات مشاوره و هم دوره های آمادگی آزمون را ارائه می دهیم تا شما را در این فرآیند مهم تصمیم گیری راهنمایی کنیم.

 .

تیم مشاوران مجرب ما برای کمک به شما در شناسایی نقاط قوت، علایق و اهداف شغلی خود، راهنمایی و پشتیبانی یک به یک را به شما ارائه می کنند. ما همچنین به شما در کاوش رشته ها و برنامه های مختلف دانشگاهی که با علایق و آرزوهای آینده شما همسو هستند، کمک خواهیم کرد. هدف ما کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه است که منجر به یک سفر تحصیلی موفق و کامل می شود.

 آموزشگاه کنکور بارمان

ما علاوه بر خدمات مشاوره ای، دوره های آمادگی آزمون جامع را برای تمامی رشته های کنکور دانشگاه نیز ارائه می دهیم. دوره های ما توسط اساتید مجرب و مجرب که در زمینه های مربوطه خود متخصص هستند طراحی و تدریس می شود. آنها از به روزترین روش ها و مواد آموزشی استفاده می کنند و اطمینان حاصل می کنند که شما به خوبی برای امتحان آماده شده اید.

 .

علاوه بر این، در بارمان، ما درک می کنیم که هر دانش آموز دارای سبک ها و نیازهای یادگیری منحصر به فردی است. به همین دلیل است که ما کلاس های حضوری و آنلاین را برای پاسخگویی به اولویت ها و شرایط مختلف ارائه می دهیم. شما می توانید انتخاب کنید که در کلاس های ما در آکادمی مدرن و مجهز ما شرکت کنید یا از راحتی در خانه به کلاس های آنلاین ما بپیوندید.

 .

در آموزشگاه کنکور بارمان نیز معتقدیم که آموزش جامع فراتر از موفقیت تحصیلی است. به همین دلیل است که ما انواع فعالیت های فوق برنامه مانند کارگاه ها و سمینارها را برای کمک به شما در توسعه مهارت های فراتر از کلاس درس ارائه می دهیم. هدف ما این است که شما را نه تنها برای آزمون ورودی دانشگاه، بلکه برای چالش های زندگی دانشگاهی و آینده شغلی خود آماده کنیم.

 .

ما علاوه بر خدمات مشاوره و آمادگی برای امتحانات، منابع گسترده ای را نیز در اختیار دانشجویان خود قرار می دهیم. از مقالات امتحانی گذشته گرفته تا مطالب و نکات درسی، دانش‌آموزان ما به طیف گسترده‌ای از منابع برای افزایش یادگیری و سفر آماده‌سازی امتحان دسترسی دارند.

 آموزشگاه کنکور بارمان

اما فقط حرف ما را قبول نکنید. موفقیت دانش آموزان ما خود گویای آن است. در طول این سال ها، ما به دانشجویان بسیاری کمک کرده ایم تا به نتایج دلخواه خود برسند و در دانشگاه های برتر ایران و خارج از کشور پذیرش بگیرند. ما به دستاوردهای دانش آموزان خود افتخار می کنیم و متعهد به ارائه بهترین آموزش و راهنمایی ممکن برای آنها هستیم.

 .

پس اگر شما یا یکی از عزیزانتان دانش آموز دبیرستانی هستید که برای کنکور دانشگاه آماده می شوید، به مشاوره بارمان و آکادمی آمادگی کنکور بپیوندید... ما در بارمان کنکور در تمام مراحل کنکور همراه شما هستیم!. با مشاوران مجرب، مدرسان واجد شرایط و منابع جامع، شما را به سوی آینده ای درخشان و موفق راهنمایی خواهیم کرد. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات ما بیشتر بدانید و چگونه می توانیم به شما در دستیابی به اهداف تحصیلی خود کمک کنیم. آینده در دستان شماست و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا از آن بهترین استفاده را ببرید.

با بارمان کنکور، روی قبولی خود در کنکور حساب کنید و با خیالی آسوده به آینده ی تحصیلی خود فکر کنید!

 .

برخی دیگر از خدمات موسسه آموزشی بارمان کنکور(آموزش دروس کنکور):

  • آموزشگاه کنکور،کارگاه آزمون آزمایشی کنکور درس ریاضی گسسته پایه دوازدهم
  • مشاوره تحصیلی کنکور
  • آموزشگاه کنکور،برنامه ریزی درسی و مطالعه ی هدفمند
  • وبینار آموزش ریاضی دهم مبحث مجموعه ها و الگوها
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته مهندسی اویونیک
  • وبینار آموزش فیزیک مبحث میدان الکتریکی حاصل از یک ذرهٔ باردار
  • مشاوره تحصیلی قبولی کنکور در رشته آموزش ابتدایی

و صدها خدمات دیگر در حوزه آموزش کنکور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

بارمان کنکور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربی، پلاک 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ایمیل: info@barmanacademy.org
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد